Zeynepdgn50 https://resimyukle.io/r/N9lIvWP2JB Kızlar bugün 4. Gün gecikmem haliyle adet olmadım daha bebekte bekliyoruz o yüzden test yaptım çıkmadı acaba yarın kan versem mi
Asima Zeynepdgn50 benimde testte çıkmadı kanda çıktı biraz saçma olacak ama ovulasyon testi pozitif çıkıyordu inanmadım kanda çıktı
uzumlukekimmm Zeynepdgn50 benimde gecikmemin 2.günü test yaptım negatif maalesef ben bu aydanda ümidimi kestim artık 🙄
Merveberill Zeynepdgn50 yanılma payı varmıdır bilmiyorum ama bende 4 gün gecikmeyle bu testle öğrenmiştim hamile olduğumu
Elayvzz Zeynepdgn50 yanılma payı yok bence ben adetime 3 gün kala bu testle öğrendim gebelik yeni olsa bile silik çıkıyor
Afifeelif Asima adetiniz geçmiş miydi.. kan sonucunun kaçtı.. sağlıkla kucağınıza alirsiniz inşallah 🥰🌺
Muzlupuding Direk kan verin kafanız rahat olsun. Ben adetime 7 gün kala kan vermiştim ona rağmen bile çıktı hemen kanda.
Buse-26 Muzlupuding kaç çıkmıştı acaba ben verdim bugün 5 çıktı yarın tekrar vermemi söyledi dokturum
Asima Zeynepdgn50 ver tabiki ben tutmadığını düşünmüştüm enfeksiyon için gittim rahim kalınlaşması var demişti kan aldılar belli oldu öyle
Muzlupuding Benim aslında azıcık kan gelmişti tabi ben korkunca acile gittim. Serum taktırcam adetim gecikti falan dedim biraz zor oldu ama kan aldılar sonra değerim 150 çıktı o gün öğrendim bebişi
Zeynepdgn50 Muzlupuding bende gidiyim vereyim kan çünkü ilk gebeliğimde dış gebelik yaşadım yine öyle bişey olmasından korkuyorum korktuğum için kan verip öğrenmek istedim derim ona göre de doktoruma giderim
Muzlupuding Zeynepdgn50 bende dış gebelik ve kimyasal gebelikten korktugum için iki günde bir değerlerimin artışını izledim ve orda anladım her ikisininde olmadıgını doktorumda yok dedi zaten
Zeynepdgn50 Tuqba90 aynen kuzum bende öyle düşündüm çünkü ilk gebeliğim dış gebelik oldu nolur ne olmaz gidip vereyim sabah kan adet olmazsam