Ben hamileliğin en başında gyno ferro sanol kullanıyordum ama berbat bir ilaç beni perişan etti doktoruma söyledim İronmag diye bir kan ilacı verdi hem demir hem magnezyum içeriğinden sancılarıma iyi geldi kabızlık yapmadı hamileliğin sonuna kadar onu kullancam hamilelikten önce de solgar gentle iron kullanıyordum o da iyiydi