Almanyayı bilmiyorum ama İngilterede,Amerikada orada doğunca oranın vatandaşı oluyor direk. Bende Londrada yaşıyorum. Allah nasip ederse bugün yarın doğumum var. Eşim 7-8 senedir burada ama daha vatandaşlığı çocuktan sonra alıyor. Benim daha 1 senen olmdı geleli. Ama çocuk burada doğduğu için ingiliz olacak. Ülkelerin sistemleri farklı oluyor. Araştırmak lazım.