Kızlar çok mutluyum bugün 12+2 günlüğüm,ultrasonda ense ölçümü falan ölçümlerim vardı,doktorum tam 15dk ult.muayene etti hiç beklemiyordum ama cinsiyetini gördüm dedi,sonra dur bidaha bakayım dedi.derken iki bacağında ayırdı biZimki,doktor bizede gösterdi kızım oluyor hayırlısıyla çok istiyordum rabbim hepimizin gönlüne göre versin,normalde dr. Çok garanticidir önümüzdeki ay söyler diyordum ama net gösterince soyledi doktorum😇😇😇😇