Arkadaslar merhaba ☺Az önce doktordan cıktm kalp atısının 175 oldugunu söyledi sizce normalmidir 10 haftalık şuan İleriki haftalarda düşebilirmi bilgisi olan beni bilgilendirebilirmi🙏🏼Birde doktorm yüksek oldugy ıcın kız olabılır dedi değişirmi bunlar acaba 🤔