rkyycbnn
[silindi]
Meryemcansever
Mommyandbaby
Kızlar gecmıyor bazı gunler dıyorsun kı ne zmaan gececek 99 insın dıye o kadar bekledım ki
Sonra bır baktım inmiş
Şimdi 10 gun kaldı yazıyor
Dün hastaneye gıttıgımde dogacak artık dıye gıttım tık yokmus beyfendı kanala gırmemıs ama baş aşşagı duruyor :)
Dedım saglıkla gelsınde beklerım ben
Hepımız saglıklı dogmasını ıstıyoruz zaten ya zamanı beklemek tatlı oluyor 🥲💕💕