Ay kızlar merhaba bız 38+3 den selam edıyoruz oğlusumla bugun hastane randevumuz var
Nisan annelerı hazır mısınız Doğumunuza ne kadar kaldı
Benım takvıme göre 13 yazıyor ama doktorum 37-40 arası dogumu beklıyoruz dedı
Bugun çatı muayenemız var bakalım doktorum ne dıyecek şuana kadar normal gıdıyordu bebek baş aşşagı pozisyondaydı biiznillah degısmemıstr kanala inmiştir dunden bugune hafıf hafıf kasılmalar var bakalım nst de çıkacak mı ilk bebeğim tam anlayamıyorum bebegımde benım gibi heycanlı dıue düşünüyorum
İnsAllah güzel bırsekılde normal sağlıklı bır sekılde afıyetle huzurla doğum yaparım dualarınızı beklıyorum
birkac gundur bebegımıze gelmesını söylüyoruz konuşuyoruz onunla etkısı olur dıyen ebeler vardı
Bugun rabbım umudumuzu boşa cıkarmasın
Çok heycanlıyım benim gibi aynı gun olanlar var mı aynı haftalar
Neler yapıyorsunuz