Iknr-mls Puki Rabbım sağlık ve şifalar versin size ve evladına dün benimde kontrolüm vardı doktor 29 a yatış verdi 😔 suni sanciyla dogurttalim bebeği dedi korku ve endişem var açıkçası suni sancı nasıl bisey ☹
Puki Iknr-mls verdikleri doza göre değişiyor. Korkmayın kendinizi de korkutmayın. Çocuk da etkileniyor çünkü kasılıuor içeri de o da etkiliyo
Puki Neslikra06 şükür toparladım cuma günü servise çıkardılar anne bebek uyumu için bende yanında kaldım. Bugün de taburcu oluyoruyuz. Kağıtları bekliyoruz
Neslikra06 Puki çok geçmiş olsun canım çok üzüldüm ya ben yok daha doğuramadım bekliyorum öyle ya 39+4 üm bugun hastanedeydim yine bişi yok döndüm geri
Puki Neslikra06 sağ salim kucağına alırsın sende inşallah. Sorun falan çıkmadan doğurup gidersin. Bu hastane de mi yapmayı düşünüyorsun doğumu
Neslikra06 Puki Amin canım sağolasın inşallah, aynen şehir hastanesinde olacak nasip olursa önerir misin doktorlar nasıl iyi mi
Puki Neslikra06 her doktor aynı değil ama necati hancerlioglu var talep et girebilirse o girsin doğumuna yani çok iyi biri Ben diğerlerinden memnun kalmadım
Hilalya35 Neslikra06 bende şehir hastanesine gidiyorum haftalık olduğum için kim denk gelirse ona muayene oluyorum tercihim mohammed bey ve Necati beye gidiyorum genelde alttan muayeneye kaçıncı haftada bakıldı sizin
Neslikra06 Hilalya35 alttan bakmadılar daha canım bayram ertesi gittim en son şu an 40+1 oldum salı gunu gideceğim bakarlar mı bilmiyorum banada devamlı farklı doktor denk geliyor
Hilalya35 Bende Perşembe günü gideceğim 37+4 Perşembe günü 38 haftalık olucam acaba alttan bakarlar mi ona göre hazırlıklı gideyim yoksa erken mi olur hiç bilemedim
Neslikra06 Hilalya35 sancın vs çıkarsa nst de alttan bakarlar tabiki ama hiçbi sıkıntı yoksa bakmıyorlar