Neslikra06 çocugun kafası şişmiş. Erkenden ıkınmışım. Boyum kısaymış kiloyu çok almışım falan filan dediler. Bebek normal doğamaz yırtık çok olur dediler alel acele sezeryana aldılar hemen. Ama baştan beri de normal için çok uğraştılar. Biraz cesaret edemediklerini düşünüyorum normal doğum için