Eldgrn canım bende agustos ayında 3 yıllık evli olucam. Bir kürtajın var birde kimyasal gebeliğim o da sene de bir tutuyor 2020 de kürtaj oldum 2021 de kimyasal gecirdim bu sene hiçbirini yaşayamadım. Hamile kalamıyorum. Şu mübarek aylarda öyle dua ediyorum ki Rabbim isteyen herkese nasip et içinde bana da diye çok dua ediyorum. Her böyle arkadaşlarım dogum yapınca yada bir bebek görünce içim buruk oluyor gözümden yaşlar süzülüyor. Öyle zormuş ki beklemek . Umudumu bende kesmiyorum ama yorulfuk. Bayram sonrası ya tüp bebek ya aşılama düşünüyoruz hayırlısı olsun bakalım. Eğer ki maddi imkanların tutuyorsa bir aşılama veya tüp bebek denemeni öneriyorum