Mine1 Ben de 25. haftamdayım elhamdulillah tutuyorum 2 gün tutmadım sadece başım çok ağrımıştı dinlenme amaçlı oldu o günlerin haricinde zorlanmadım bebeğim de gayet Sağlıklı maşaallah 😍 Allah kabul etsin diyelim 🥰
PrensesAnnesi- Bana kesinlikle yasakladı kan değerlerim 8’e kadar düştüğü için ilaç ve serum kullanıyorum ve çok çabuk acıkıyorum midem bulanıyor aç olunca Rabbim halimi biliyor 35 haftalığım zaten sonradan tutmayı nasip etsin Rabbim 🥺
Sweetbabyy Eminekavak bende 36+4 haftalığım bende tutuyorum çok şükür hiç fre vermedin doktora gittim 3 gün önce bebek kilo da almış bir sorun yok dedi devam ediyorum🤲🏻
ozlem88slm bende 8+4 haftalik hamileyim oruc tutuyorum ama endiseliyim ilk aylar gelisimi onemli diye bazi doktorlar tutulmamasi gerektigini soyluyo doktorum kendi durumuna gore hareket et demisti napsam bilemedim.
hatice05 ozlem88slm bende 8 haftalık gebeyim eşim kızıyor tutma diye ama ben tutuyorum kendimi kötü hissedersem bırakırım dedim ama çok şükür hiç sıkıntım olmadı sadece biraz fazla uyuyorum o kadar 🙂 bende endişeliyim açıkçası bişey olur diye korkuyorum ama oruç tutabilir miyim diye sorabilecek bir doktorum yok malesef yurt dışında yaşıyorum nerden bilsinler orucu 🤷🏻♀️😂
ikimelekannesi___ annesi19 yanlış anlamayın bozduysaniz kefareti ve yerine bir gün tutmanız gerektiğini hatırlatmak isterim doğum sonrası müsait bir zamanda yeni ramazan gelmeden bir gün yerine tutun ve kefaretini ödeyin 🕊️
mutluaile11 Karnindaki kücük masum cani aç birakinca sevabami giriyorsunuz şimdi. Gidince bi aç birini doyurun daha çok sevaba girersiniz
Eminekavak mutluaile11 zaten zarar gelecegini bilsek tutmayız herhalde gelişimi gayet iyi o yüzden tutmakta sorun yasamiyorz
2kezAnneyim mutluaile11 herkes bebeğinin sağlığını düşünüyor. Bn oruç tutmaya başlamadan önce doktorum la konstm dayanabilir sen tut dedi. Çocukların gelişimini de sık sık takip ediyoruz. Öne bile geçtiler normal zamandan. Siz tutmayabilir siniz. Herkesin sağlık durumu gebeliği bir olmayabilir. Tutana da karisma hakkına sahip degilsnz. Herkes bile bile riske atmaz kendini de bebeğini de.
zeynepdurunun_annesi mutluaile11 Bu nasıl bir üslup acaba? Herkes kendi doktorundan onay alarak ve bebeğinin gelişimini bilerek tutuyor merak etmeyin. Herkes kendi bebeğini düşünüyor rahat olun
Gzdt Eminekavak 27+2 haftalık hamileyim doktora muayene oldum gelişimi iyi oruç tutabilirsin dedi çok şükür zorlanmadı tutuyorum
user124578 bebeqiminannesi 20 haftalıkken tuttuğum bebeğim suan 19 aylık çok şükür bir sıkıntısı yok ki zaten o haftalarda daha minikler çok birşey yemene bile gerek yok ki dediğim gibi bugün 17. Gün bunda da çok şükür tuttum su ana kadar birşey olmadı anneme sordum kendisi de ili hamielliğinde tutmuş biri başlarında diğeri 7 aylıkken ve 7 aylıkken tuttuğu kardeşim 5 buçuk kilo doğmuş ha ben tutuyorum diye o kadar doğurmam benim ki kız bebek birde normalde de kardeşim 190 boyunda iri birisi ondan kaynaklı büyük doğmuş ama oruç tuttu diye de zarzayıf doğmamış yani
bebeqiminannesi user124578 maşaallah yaa Allah razı olsun çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için Rabbimn rızasının olduğu emri olan bşy neden zararlı olsun çok çok faydası vardır yani manevi olarak inşaAllah 🤍
smglplt1453571 Bende tutuyorum 15 haftalık hamileyim bir gün tutup bir gün tutmuyorum ama çok şükür rabbim her türlü kolaylığı veriyor eşim tutma desede ben tutuyorum