Eminekavak Kızlar ben 34+3 um oruç tutuyorum sizde tutuyor musunuz? Kendimi kötü hissettigim günler tutmuyorum. 4 gün tutamadım sadece.
user124578 Eminekavak 32+4 üm çok şükür hepsini tuttum ilk kızımda da 20 haftalıkken tutmuştum hepsini
Prensesss2016 Eminekavak 35+5im doktor zorlanmiyorsan tutabilirsin dedi ben tutuyorum simdiye kadar sadece 1gun tutmaDim
Eslemim34 Eminekavak İsterseniz tutmaya biliyor sunuz. Tutmayınca günah veya eksik sayılmıyorsunuz. Daha çok bebeğime bişi olur düşüncesiyle değil de kendi nefsimden tutamam hamileyim gibi düşüncesiyle olun diğer şekil günah oluyor muş. 28+6 ym tutmuyorum günah da değil doğduktan sonra yavaş yavaş tutarım artık inşallah 😊
Hasmeftun Eminekavak 33 haftalığım tutuyorum bende ama kendimi kötü hissedersem tutmam şuana kadar bozmadım hiç inşallah böyle devam eder
annesi19 1 gün tuttumm çokk zordu.. 3.4 gün önce bi kere daha denedim ama yapamadım , başım çok kötü agrıdı , resmen yataga düştüm son 2.3 saati , sonunda da dayanamadım bozdum orucu , kendime zulum etmiş gibj hiss ettim
ikimelekannesi___ annesi19 yanlış anlamayın bozduysaniz kefareti ve yerine bir gün tutmanız gerektiğini hatırlatmak isterim doğum sonrası müsait bir zamanda yeni ramazan gelmeden bir gün yerine tutun ve kefaretini ödeyin 🕊️
bebeqiminannesi user124578 bende şuan 17 haftalık oldum başından beri tutuyorum tutarken hiç bir sıkıntı yaşamadım elhamdülillah o yüzden devam ettim siz hepsini tuttunuz hiç bir şey olmadı yani internette o kadar saçma korkutucu şeyler yazıyor ki bebek gelişmez hasta doğar vs falan onları okuyup korktum ama Rabbim sana emanet bebeğim orucum şifa olsun inşaAllah dyip niyetlendim hep mübarek ramazanın hayrından bebeğimle bende faydalanym dedim sizin yorumunuz yüreğimi ferahlattı
Prensannesiiiiiii Bende 11+6yım tutuyorum sadece üç gün yedim o da bir gün başım döndü kustum bozuldu ertesi gün serum vurmaya başladım iki günde onun için tutmadım tutmaya devm ediyrm çok şükür güzel geçiyor sadece son saatler midem bulanıyor
Eminekavak Prensannesiiiiiii bebiş ler sağ olsun herşey onlar için mide bulantılarıni da cekiyoruz yanmalarini da
tubis61 30 haftalığım hiç bozmadan tutuyorum. Çok ta rahat tutuyorum Rabbime şükürler olsun. Sonradan borçları tutmak zor oluyor. Doktorum önermiyorum ama sen bilirsin çocuğun gelişimi normal deyince bende tutmaya devam ettim
Eminekavak tubis61 banada gelişi normal dediği için tutuyorum kendimi kötü hissedersem ara veriyorum bir gün
2kezAnneyim bebeqiminannesi bnde rabbim rızkına kefil bunun rahatlığıyla tuttum. Ve normalde haftasında giden ikizlerim bi hafta önden gidiyor du 10 günlük oruçtan sonra kontrol de.
user124578 bebeqiminannesi 20 haftalıkken tuttuğum bebeğim suan 19 aylık çok şükür bir sıkıntısı yok ki zaten o haftalarda daha minikler çok birşey yemene bile gerek yok ki dediğim gibi bugün 17. Gün bunda da çok şükür tuttum su ana kadar birşey olmadı anneme sordum kendisi de ili hamielliğinde tutmuş biri başlarında diğeri 7 aylıkken ve 7 aylıkken tuttuğu kardeşim 5 buçuk kilo doğmuş ha ben tutuyorum diye o kadar doğurmam benim ki kız bebek birde normalde de kardeşim 190 boyunda iri birisi ondan kaynaklı büyük doğmuş ama oruç tuttu diye de zarzayıf doğmamış yani
Mehtapca06 Bende 28 haftalığım tutuyorum hersye güzel gidiyor şükür şuana kadar fire vermedim doktora gittim iki sefer bebek önde gidiyor hiç etkilenmiyor 🧿 çok şükür
Youngmommy Ben ilk gebeligimde tutuyordum üçüncü gün bayıldım 😂 doktorum ilk üç ay ve son üç tutulmamalı diye azarlamısti bide. Ondan korkar oldum tutmuyorum 😂
minigimankara6- İbadet insanın kendisi ile ilgili şahsım olarak normalde gebelik öncesi tutuyordum. Kan ve vitamin düşüklüğüme rağmen fakat şimdi hamileyim 29 haftalık sabahları açıkınca hareketlenen sevdiğim yemekleri yiyince hareketlenen bir bebeğim var şuan kilo alma dönemi sıvı tüketimi çok önemli Allah bizlere izin vermiş zaten hamilelik emzirme dönemi borcumuzu ödemeyi nasip etsin Kimse kimseden üstün değildir bunu unutmayalım yeter bence 😊