miraninannesii doktorunla konus cnm ondan olabilir benim de şekerim var aman ihmal etme çok önemli bir konu:) doktorunu dinle ne zaman isterse yaptır 26 yı beklersen daha sağlıklı sonuç alır mısın onu sor belki bekle der acelesi yok der. 1 hafta ilerilik abartılcak kadar çok değil normaldir