Oyku3005 35+1 rutin kontrol için nstye girdim ve sancım çıktı asla anlamadım. Açıklığa baktılar 1 cm, açıklığa baktıktan sonra benim ağrılarım başladı 2 gün sonra gecesi acile gittim kendi hastaneme, gittiğim gibi tekrar açıklığa baktılar asla istemediğim halde neyse açıklık aynı ağrım var ama bu seferde nstde çıkmıyor. Biraz daha bekledik çıktı. Sonra 1 gece hastanede kalmam gerekti 2 veya 3 serum takıldı 2 ciğer geliştirici vuruldu sancılarım düzensiz olmaya başladı nstde. Ama tabi hala ağrılarım ara ara devam ediyor. 29 nisana gün almıştık umarım bebeğim dayanır, en son muayenede boynunda kordon vardı ve Rahim ağzımın kısaldığını söyledi doktorum 24 mm şeklinde. Erkende gelebilir demişti fakat bu açıklıktan haberimiz yoktu. Şuan sürekli yatıyorum dinleniyorum inşallah 29una kadar durabilir 🤲🏻 bu arada benim bebeğim doğum kanalına girmiş 😕