Angel_ela1 vallahi dün gece cumartesiden pazara bağlanan gecede sol kasık ağrım başladı sonra adet ağrısı gibi ağrılar çektim. Sonra sabah oldu erken kalktım gece yatamamıştım ztn. Sabah kalktım adım atamadım sol kasığımda böyle çok koşmşumda yorulmuş gibi bişi oldu. Neyse işte kahvaltı bile edemedim doğru düzgün kalktım uzandım sonra biraz uyudum koltukta ağrım gene geçmedi belime vuruyor adet olcak gibi sonra sancım çoğaldı bebek durmuyor ve toplanıyor artık. Acile gittim bişi yoktur diye sancım çıktı 10 dk da bir geliyor açılma yok ama sezeryan olacam zaten şuan erken 35 haftalığız daha yarın sabahtan doktora gidicem kendi doktoruma olmazsa ciğer geliştirici vericekler sorunuz varsa alabilirim