eylulummmm ayy 13 haftalikken benim de elimde çıkmıştı. avcumun içi ve koluma doğru morluk oldu. dokunamadim bile.
oksapar kullanıyorum o kolum şişti ondan mı dedim ama doktor yok dedi. kalp damara git dedi. o ara haftasonu girdi özele de gidemedim derken 3 gün sonra gitti kendiliğinden.
çok korktum. eşim götürmedi ilgisizliginden kaldı öyle. sebebi ne bilmiyorum hiç