Emine123kuzu Kircicegi-34 sanki silik bir şey görünüyor benimde kamerada bile çıkmazdı çıplak gözle bile zor gorulurken hamilelik vardı. Bir iki gün sonra tekrar deneyin. Renk koyulaşırsa kan da verirsiniz hakkınızda hayırlısı 🥰
Kircicegi-34 Aylinnnnnnn bende goruyorum ama kuruma cizgisimi bilemiyorum 1 oglum var cok sukur 1 evlad daha istedik hayirlisi insallah canim
Kircicegi-34 Emine123kuzu adetin gecikmis miydi baya peki canim yani ilk hamileligimi son iliskiden sonra 12 gun snra ogrenmistim suanki 31 martta yumurtlamam oldu saniroyurk akintidan anliyorum uzerinden 17 gun gecti gerci ilk gebeligimdede cok cok silikti boyle kafam karisik
05-50 Bence yok, hiçbir şey görünmüyor ama testi yaptığın zaman çok önemli,regl olmana daha varsa ya da bir iki gün geçtiyse hemen çıkmayabiliyor.
Zeyzeyp Kircicegi-34 bnde gördüm cnm umarım yanılmıyorumdr bnce geciktikten sonra gene bi yapın olmadı kan verin en garantisi o
Kircicegi-34 11 martta oldum son adet, bugun 38 hatta 39.gun oldu duzensiz adetlerim acaba olmasini istedigim icin mi goruyorum 2.cizgiyi
Kircicegi-34 Aylinnnnnnn sali gunu gideyim yarin musait degilim o gun edek de regl olmazzam diye az daha beklemis olayim bare
Kircicegi-34 Aylinnnnnnn 31 martta yumurtlamam oldugunu saniyorum yumurta aki givi seffaf uzayan akintiyi farkedince iliski oldu uzerinden 17 gun gecti sat uzerinden gecen bugun 38.gundeyiz
Kircicegi-34 Aylinnnnnnn simdi wc gittim peceteye kan geldi canim regl oluyorum sanirim 🙃 post acip 5 dk sonra regl olmak nasip
Emine123kuzu Kircicegi-34 Kircicegi-34 benim reglime 6 gün vardı daha, rüya görüp bakayım dedim elhamdülillah varmış, sen testi yeniledin mi bugün? Silikse vardır genelde yanlış olmuyor diye biliyorum