tazebiranne_hg04 canbabacan Mouradi Çok önemli olduğunu düşünüyorum ama yarın gel bakalım emin olalım dedi inşallah bir sıkıntı yoktur 🥺🥺
Mouradi tazebiranne_hg04 İnşaAllah canım sıkıntı yoktur her şey iyidir, bende meraktayım durumumuz aynı diye daha da korkuyor insan :(
Motherandbaby tazebiranne_hg04 20. Haftaya girdiğimden beri bende de aynı durum oluyor üç dört gündür. Çevremdeki herkes normal olduğunu söyledi. Kontrolümü bekliyorum beni de endişelendiriyor.
Ruveyda_baskapan tazebiranne_hg04 düzelmiş olabilir , en yakın kontrolünde belli olur . Umarım sorun yoktur endişe etme 😍
tazebiranne_hg04 Motherandbaby biraz rahim kasılması varmış günde 1-2 kez olması normal dedi magnezyum ilacımı değiştirdi daha güçlü bir magnezyum yazdı bol istirahat dedi