20+3 üz sabah sırt üstü yatarken uyandım ve bebek hareket ediyor gibi hissettim baktığımda sol tarafımda toplanmıştı ya da kafasıydı sert şekilde geldi elime yatışını düzeltince geçti şimdi de böyle karnımda hareket ettiğini hissettim gene ve sol da çok hafif bir sertlik vardı geri düzeldi bu bebeğin normal hareketi falan mı yoksa kasılma mı arkadaşlar?