Demetarga ohooo ama yaa kizlar bakin lutfen biraz bilgilenelim. Inanin burda o kadar abuk subuk postlar oluyor ki onun yerine mariflendirici postlar mi acsak. Canim benim 4 haftada kesenin gozukmesi bile harika. Ki 5 haftada gozukmese bile korkulu birsey degil kaldiki bebek. Bebek 6 7 haftada gozukur. Sizin hesaplamaniza gore degil. Bebegin dollenmesine goredir. O yzuden uzulmeyin bosu bosuna. Herkezle kendinizi kiyaslamayin.ben mesela ogluma hamileyken 5 haftada keseyi gordum 6 hqftada kalp atisini. Erken dollenmis. Ama suan gebeyim. 5 haftda girdim ultrasonda bebegin izini tozunu gormediler. Git 10 gun sonra gel dedi. Gitdim 6 haftada kese gozuktu sadece kese. 6+4 te kanamam oldugu icin gitdim o zaman bebegi iyne ucu kadar doktor gordu. 7 haftada da kalp atisini duyduk ve suam 13 haftadayiz. Hamd olsun.lutfen burda ben 5 haftada gordum bebegi veya 6 haftada kalp atisini ben duydum falan diyenlerle kendini kiyaslama. Her kes kendine has gebelik geciriyor kimsede her sey ayni olmuyor. O yuzden takilma ve bos yere kendini niye yipratasin. Guzelce beslen vitaminli seyler ye meyve sebze ye. Guzel gunleri dusun