Benimde 6 haftalık oldu. Az önce çıktım doktorun yanından. Benimde görülmedi doktor çok normal bu haftalarda dedi ama ben boş gebelikmi acaba diye üzüldüm stres yaptım. Ben üzülüyorum diye eşim tekrar gitti doktorun yanına konuştu aynı şeyleri söylemiş. Bir iki hafta sonra tekrar gidicez ozaman görürüz inşallah.