Hazal1301 liya 🦋 sabrın en güzeli demek 😊 ben daha cinsiyetimi bilmiyorum aslında aden liya koyacaktım. Ama Elif’i rüyamda gördüm. Tüp bebek olduğu için benim için çok sabır gereken bir dönemden geçtim Elif’i koyucam mecbur ama 2. İsim olarak tercihim Liya olucak ❤️ Yani benım serüvenime en uygun o tam anlamını taşıyor 😅