Her gun bir yer yapiyorum .Daha cok dolap icleri duzeltiyorum hurcluyorum.Kendini yormadan ani hareket etmeden yap bence bende ole yapiyorum.duzen oldukca gunlk supurme isi toz genel is basa sariyor geriisi ayni kaliyor.Temizlilk yapma sansin yok .bahar da geliyor bebek de illaki etrafimzda ailelerimz olck ve biz bebekden sonra is yapamiycz ben buzdolabina bile hazrlk yapiyorum .ailemiz geldnde yemk d3rdi olmasin diye