Zeynepalinbeyra olur olur hiç sıkıntı yapmayın kendinize, daha 5 6 aylık deneme bile erken sayılıyor en az 1 yıl olmazsa doktor düşünün gerisini salın gitsin, bir de uygulamalar size tam yumurtlama gününüzü vermeyebilir ovulasyon testiyle kendinizi takip edin 🌸 ovulasyon testleri sizi daha fazla strese sokarsa adetiniz biter bitmez 2 günde 1 ilişkiye girerseniz mutlaka çatlama gününüzde tüplerde sperm bulunmuş olur, rabbim en hayırlı zamanda nasip eder inşallah 🤲