Mom578988 Yarın 32 haftalık olacağız ve ben hala bulantı çekiyorum oğluşum olacak Allah izin verirse Allahtan belanımı arıyon kız😅 benim 7. Haftada bir başladı tabi 5.aya kadar çok yogundu kaç kez hastanede yattım şimdi günde bir defa kusmayla buna şükür diyorum bence bugünlerinin tadını çıkar inşallah olmazda bulantın falan hamileliğini doyasıya yaşarsın çünkü ben hep imrendim böylelerine benim hiç olmadı hep yattım halada yatıyorum🤦♀️