Denizyldzm
4 senelk evlyz. Biz keyfi tüp bebek yaptrdık sıkıntımz yoktu sadece eşim askeri personel ve sürekli görevlere gidiyor ymrtlama günlernde evde olamıyodu yaşmda 35 benim zaman kaybı olmasn diye gittik tüp bebek yaptrdk şükür rabbm nasp etti devler desteklide olunca uyguna geldi bize hem doktorumda saolsun çok iyi anlayşlı biriydi isteğimizi kabul etti 😊😊😊🤲