Bende tüp bebekle hamile kaldım ve tedavimi yapan doktor yaptı dogumumu genelde tüp bebek sezeryan ile aliniyo normal doğumu pek riske atmiyorlar evet özel pahalı ama bende devlete gidip riske atma ikinci kez hamileyim yine aynı tedavimi yapan doktor yapacak dogumumu hafta sonunda olsa doğumuna kendi girmişti