2107 Dilan7 33+5 her şeyi hazır çantamız evimiz temiz kızımızı bekliyoruz ama ağırlaşdık zor yuruyorum bel bacak ağrısıdan yatamıyorum mide yanması artdı az kaldı zaman da keçmiyor 🥰
mink0307 Dilan7 benim de çok fazka sertleşme ve toplanma oluyor kasıklarımda ve belimde çok sancım oluyor
mink0307 Dilan7 valal bende bilmiyoeum ama dojtorumla saplık ocağındaki ebeye sordum zaman yalancı sancı gayet normal diyorlar
Yusevde Bende 32 haftayım çok hareketli özellikle gece uykuya dalamıyorum hareketinden tuvalete git gel cabası zaten😅arada bir de ortada toplanıyor biraz aşağıda duruyor gibi hissediyorum karnımı bazen sancı oluyor geçiyor ama genelde belim çok ağrıyor.