aysigil biz daha 18. haftamıza yarın giriyoruz nasipse🤲🏻🧿.siz maşallah bitirmişsiniz süreci Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🧿🤲🏻🍀.neler yaprınız bu süreçte,bebeklerin kilosu nasıl.bana doktorum tedbir amaçlı günde bir defa akşam kullanmam için progestan 200 mg fitil verdi.yarın kpntrolüm var şimdiye kadar herşey yolunda çok şükür.ama ben hareketli bi insanım şimdiye kafar hareketimden bi kısıtlama olmadı karnımda öyle aşırı büyümedi şimdilik oyuzden zorlamıyor beni.ilerleyen zamanlarsa nasıl olurum bilmiyorum.yeni doğarken alınması gereken herşeyi aldım ağırlaşmadan ni odaları kaldı onuda bayramdan sonra halledicem nasipse.çok ağırlaşmadan bitirmek istiyorum herşeylerini