cinderella yok canım o kadar da korkunç değil aslında eğer öyle korkunç olsa ben nasıl ikinci de normal olsun deyip durayım :) bebeğimin başı yukardaymış şimdi inşallah iner de normal yaparım deyip duruyorum :) ben kızımda sabah uyandım 11 de yatakta otururken alttan ılık bi akıntım oldu anlamadım lavaboya gittim peçete koydum sonra kahvaltı hazırlamaya başladım bi baktım akıntı hala geliyor eyvah bu galiba su dedim Allahtan pazar günü ve evde eşim vardı, ona söyledim hastaneye gittik suyum gelmiş meğerse ebe suni sancı verdi sancım olmayınca saat 1 de sancı vermeye başladılar bu ara da Meryem ana otu var annemde dışarda onu falan koydu gerçekten inanıyorum ben bu otuna bu doğumda da onu götürcem inşallah benim sancılar başladı zaten sürekli değil kızlar ara ara oluyor onun için arada nefes almaya imkanınız oluyor ve 4 buçuk gibi ebe şaştı kaldı benim 8 cm olmuştu hemen doğumhaneye aldılar nerdeyse doktor yetişemiyordu dörtüncü ıkınmada bebiş geldi ben inanamadım ne çıktığını hissettim ne bişey sadece içinizden bişey alıyor ve o rahatlama bambaşka bi baktım doktorun elinde kızım var atıverdi kucağıma :) al baklalım dedi bu kadar kolay olacağını bilmiyordum sancıları çektikten sonra 8 cm açığa gelince zaten doğum çok kolay oluyor ıkınılıyor ve bebiş iki üç ıkınmaya geliyor :)