cinderella ahahah benden bir tane daha adet sancısı çektiğim için ağlaya ağlaya, sancıya dayanırım mesele bebeğin nerden ne şekilde çıkacağı, sanırım o esnada ben ölürüm ... 😊 korkum çok fazla bazı şeyleri izleyemiyorum bile sen iyi cesaret edip izlemişsin 😂 uygulamada son 3. aya girdiniz yazınca elim ayağıma dolandı ne 3 diyorum 3 kim ne oluyor 😁😁