Bu doğum parasını alabilmek için doğum yapacağımız zamana kadar sigortalı mı olmak gerekiyor ? Eylül ortası gözüküyor doğumum ama beni iş yerim(halk eğitim merkezi) Ağustosta işten çıkarabilir… Belki konuşup beklettirsem, bu süreci ne zaman ve nasıl halledebilirim bana detaylı anlatabilir misiniz lütfen? 🙏🏻