melisademir aynı iş yerinde 120 gün sigortalı olman şartı var ister 32 haftada ister çalışırım diyorsan 37 haftada izne ayrılabilirsin brüt asgari ücretin günlüğün 3/2 yatıyor raporun bittikten sonra bütün parayı alabilirsin 32. Haftada ayrılırsan kazancı haftada doğum yaparsan yap o kadar para hesabına yatar doğum yapar yapmaz 37 de ayırılırsan doğumu yapınca sadece 3 haftalık para yatar kalanı 13 haftan bittikten sonra yatar toplamda 16 hafta doğum raporu ben toplam 8893 lira almıştım Eylül ayında doğum yaptım 233 lira süt parası aldım 300 lira da çoçuk parası verildi