Kumsal20 Korkucwk bir sey yok canim çoğu kişide farklı reaksiyon yaptığı için kimi ağızdan kimi vajina dan alıyor. Önemli olan hangisi daha az yan etki ve iyi bir tedavi yapıyorsa ona devam etmektir. Bu ilaci kullandın sonra leken kesildi ben bıraktım kafama göre yapma sakin doktoruna devamli sor düşük tehlikesi olup 7 8 aya kadar hatta doğuma kadar kullanan insanlar oluyor. O yüzden dikkatli ve düzenli kullan 🌺😊