Kızlar 8+6 haftalık hamileyim 2 gündür çok az 2 3 kere kahverengi akıntım oldu doktorum muayeneye çağırmadi sadece progestan kullan dedi ama progestanı kullandıktan 20 dj sonra falan bianda gözüm kararıyor basım felaket dönüyor uyuyup kalıyorum sonra sanki anastesi almış gibi oluyorum sizde de oluyormu bunlar normal mi değilse doktorumla konuşacağım.????