Sumeyra12 hiç bilmiyorum tekrar kontrole gitmedim zaten kist olmuş artık aşılamaya geçelim diyince bıraktım tedaviyi dediğim gibi zaten polikistik var bende ama şuan hamileyim ayriyeten bir kistim falan yok sadece polikistik var demek ki adette atmış