Kubragb doğumdan sonra üşüme geliyor ister istemez ben ilk doğumumu haziran sonunda yaptım ama doğuma girerken bile ayağımda kalın çorap vardı doğum bitti yorgan verim ben üşüyorum dedim ilk saatler vücutta denge şaşıyor valla ben çok üşüdüm 2 ünite kan taktılar kanım düşük diye ama valla eve gelene kadar ısınmadım sen tedbirli 1 takım al ben pamuk tercih ediyorum güzel oluyo sıcak tutuyo 😊😊