Kubragb bende elbise gecelikle rahat edemiyorum ama hastanede en rahati o oluyor ben iki pijama takimi birde gecelik almistim ilk dogumumda pijalamalari kullanmadik bile hemsireler direk elbise giydirdi benim sezeryandi sonta takıyorlar muayene ederken falan daha rahat oluyor bence