yagmur_s minikmucizemmmmmmm bakalım çarşamba günü göreceğiz biz de kontrolden önce doğmaya çalışmaz ise 😂 39 +0 olduk bile şaka gibi 🤭 bizim de aynı eşim 189 ben 175. Uzun insanlar grubu olduk 😂
minikmucizemmmmmmm yagmur_s heheh aynen öyle olduk valla 😄😄 zaman akıyor ama bebislerin gelmeye niyeti yok gibi ,🙈
yagmur_s minikmucizemmmmmmm bence de yok 😂 eşim bu gün şey dedi perşembe günü gelecekmiş gibi hissediyorum dedi 🤷🏻♀️ 39+5 olur öyle ise. Göreceğiz babamızın tahmini tutacak mı😂