yagmur_s Kızlar merhaba 🙋🏻♀️ 17 + 4 de kontrolümüz vardı. Bebek boyu 22 cm kilo 220 gr dedi doktorumuz 🤭 Babası da ben de uzun insanlarız ama boyu baya bir uzun geldi bana 😂 Sizlerin bu haftalarda nasıldı? ✨
Limonzeytin yagmur_s Boy uzun geldi banada benim şuan 21 hafta 22 cm deyiz dooktor tam ideal dedi kiloda 370 gr dı. Gayet iyi gidiyo dedi. Detaylıya gittiğmde cuma günü.
minikmucizemmmmmmm yagmur_s canım smdi eski zamanı hatırlamıyorum ama şuan 38+3 üz 53 cm küsur bekliyoruz kızımı baya uzun boylu bir kız olacak bizimde hep öndeydi boyu kilosu 🤗
yagmur_s ipekveatlas hahahaha tosun bunlar 😂 boyu ne kadardı acaba. Kilodan ziyade boy uzun geldi bana yaa🤭
yagmur_s Bayancorek ya biraz önce okudum biri 23. Haftada 22 cm imiş. Biz anlaşıldı uzun olucaz. Babası kılıklı benim oğlum 😂😂
yagmur_s Limonzeytin bize de size çekecek bu uzun olacak dedi 😂 ay sonu detaylı var daha net bişey çıkar bakalım bekliyorum 🤭
Limonzeytin yagmur_s Ölçmler tutmayabiliyo sanırım bnde özelde ve devlette 2 doktora gidiyorm ufak farklar oluyo arasnda makına ile alakalı sanırm. Anormal demedm bende zaten size gönlnzce olsn 😊
yagmur_s minikmucizemmmmmmm bizde de tam söylemiyor da ultrason değerine göre baktım en son bu son hafta söylemedi bir de kağıtta çıkmamış bir önceki hafta zaten 50 küsür cm idi belki de 52 oldu da haberim yok 😂 baba da ben de uzunuz zaten küçük bişey beklemiyordum😂
minikmucizemmmmmmm yagmur_s bizde öyleyiz babamız 188 ben 176 geçen hafta 52,5 cm di ama bu hafta kanala kafası yerleştiği için göremedik kilosunu da boyunu da 😄
yagmur_s minikmucizemmmmmmm bakalım çarşamba günü göreceğiz biz de kontrolden önce doğmaya çalışmaz ise 😂 39 +0 olduk bile şaka gibi 🤭 bizim de aynı eşim 189 ben 175. Uzun insanlar grubu olduk 😂