Hellobabyyyyy Ben almadım teyzemin vardı o verecek markasını bilmiyorum ama uzun süre kullandı bence almalısınız en azından fazla sütü sağarsınız. Trendyolda gezerken Kiwi elektrikli pompa görmüştüm 1 2 gün önce fiyatı da 299du bi bakın istersenız ama kullanım açısından nasıldır hiç bilmiyorum 🙂