Hellobabyyyyy Kızlar siz kullandınız mı? Mutlaka olmalı dediğiniz bir ürün mü ya da aldıysanız hangi marka aldınız? İkinci el almak mantıklı mı?
bsnrd Hellobabyyyyy bn dolaptn aldm e bebk markasininkini 🙂bnce lazm,göğüs ucunuz yoksa silikon göğüs ucu da alın şansa bırakmayın 🙂
Dark Hellobabyyyyy ben kullanmadım. Sütüm çoktu kızım emdi fazlasını el pompası ile sagdim. Bir tanıdık vermişti lazım olursa kullan diye kullanmak istemedim. Göğüslere bir tık da zararlı olduğunu okumuştum. Hızlı çekip damarlari gerdigini. Mecbur kalsam kullanirdim tabi
Annesininkurabiyesi Hellobabyyyyy canım bende almayı düşünüyorum. Mesela bebeğin emmiyorsa sağıp verirsin. Bide doğumdan hemen sonra sütünü ne kadar çok düzenli sağarsan o kadar çok sütün artar. Bu yizden almalıyız.
Aysebazt Ben gözlemlerime dayanarak manuel mochi almayı düşünüyorum.İse yarayıp yaramayacağını sütun gelip gelmeyeceğini şimdiden bilemeyeceğimiz icin elektriklilere o kadar para vermeyi mantıklı bulmuyorum
mgcyldz Aysebazt bende bu markayı düşünüyorum doğum Kasımda ya büyük indirimden alicam ya da doğduktan sonra ihtiyaç dahilinde alicam :) ama sanırım ihtiyaç olur
Aysebazt Hellobabyyyyy sağlıkçı olduğum icin kişisel ürünlerin ikinci el alınmaması taraftarıyim ne kadar dezenfekte eksek de içime sinmez
Hellobabyyyyy bsnrd ya göğüs ucunu emmiyor önemli olan kahverengi yeri diyorlar aklım bulanık o yüzden
Dark Hellobabyyyyy ucu emmiyor ever sadece ucu emse hem yara olur hemde hava yutar. Ama kahverengi yeri tutmak için uç gene gerekli
Elvanguzel Hellobabyyyyy göğüs uçları var alırsan bebiş daha rahat emer göğüs ucun küçükmü o yüzden mi bebeğin ağzına gelmiyor yoksa emmek istemiyor mu
Elvanguzel Hellobabyyyyy ben manuel kullandım elektrikli pahalı ve uzun ömürlü kullanmayacaksin ilk ay lazım oluyor bebeğin alışması emmesi açısından bir daha kullanılmıyor manuelde gayet iyi tavsiye ederim süt geliyordu baya.
Ceyduygu Hellobabyyyyy İlk oğlum da Lansinoh Elektrikli göğüs pompası aldım çok memnun kaldım kaç kişiye de ödünç verdim 4 sene oldu alalı sapasağlam. Doğum yapalı 8 gün oldu, ilk aldığım gibi iyiki almışım.
Elvanguzel Hellobabyyyyy ya eczaneden almıştı eşim ama inanın hatırlamıyorum kaldırdım 2 yıl olacak şu anda yine hamileyim tekrar çıkartacagim yakın zamanda o zaman bakar buradan resmini ismini gönderirim inşallah 🌹
uckedibirbebek Hellobabyyyyy Philips Avent ve kargom gelene kadar 100 tlye aldığım markasını bile bilmediğim bir manuel el pompası aldım. Manuel o kadar güzel boşalttı ki göğsümü yarım saatte biberon doluyordu. Avent geldi bir kullandım bu ne dedim ya Manuel’in yarım saatte aldığını bu uyuşuk uyuşuk 3 saate aldı.