baby22_ Yavrumu-beklerken123 çok geçmiş olsun 🙏🏻Ben de 3 ay hep yattım. Günde iki kere karnımdan iğneler oldum. Yoğun kanamam olmuştu. Zor günlerdi. Allah kucağımıza almayı nasip etsin