Ben normalde de zayıf biriyim gebelikte de öyle çok almadım ama bebeğim iyi şükür, bende de sağlık açısından bir problem yok. Ama artık insanların zayifsin, bu ne zayıflık, yemiyor musun, niye böylesin sorularından çok sıkıldım. Bugün rahatsızdım doktora gittim o bile aynı cümleleri kurdu nasıl 5 aylıksın ben sadece normal bir karın şişliği sandım, gebeyim demesen hayatta tahmin etmem bu kadar da olmaz falan… Bunları duyunca eşim de başıma kalkıyor ama elimden bir şey gelmiyor yemeklerimizi hiç sevmiyorum ve yiyemiyorum, sürekli yiyeceksin baskısı olunca hiç yiyesim gelmiyor. Yani artık psikolojimi bozuyor bu insanlar 🥺