Mrvklc-3008 Kızlarr bu teklif meclise sunulmuş ama hala yasalaşmamış plan bütçe komisyonu yeni onaylamış ama dediğim gibi yasalaşmamış sevinmiştim biran inşallah bizler doğurana kadar yasalaşır 😂😬
Canpolat Mrvklc-3008 Beyzshh_ canlar Eşime sordum Jandarma benim eşim dedi ki biz Jandarma TSK’dan ayrıldı İç işlerine bağlandıya hani bizde yok bir defalık bi ücret alınıyor bide her ay azıcık maaşa yansıyor dedi TSK’da piyadeler var o madde onlara geçerli olabilir dedi ama eşim Jandarma komando da o yüzden bize yok dedi bilginiz olsun bizler iç işlerine bağlandık artık
nrcnclik Canpolat jandarma personeli de özlük haklarında 926 sayılı kanundan yararlanır fakat bahsedilen madde 2015te kaldırıldı doğum yardımı ilk çocukta tüm devlet memurları gibi 300 tl
Sibb Eşime sordumda bende jandarma personeli tskya bağlı değil iç işlerine bağlı arkadaşlar kara hava olanlara olabilirmiş bir bilgisi yok jandarmya sadece aylık ücret yansıyor
gamzeminaaa Eğer doğru ise şuan halay çekiyor eşim 🤭😬 çünkü tsk personeliyiz. 13500 doğumda diyor 3000 ohhh mis diyor. Canım tsk seviyorum seni 😂😂😂
Aloneanqel Mrvklc-3008 eşim de tsk da biz öyle birşey duymadık. Çocuk parası alıyoruz ama doğumdan sonra böyle bir para almadık