Mrvklc-3008 tabi canım 😂
Ama şuan aklıma geldi daha yeni hamile oldugum dönemlerde konuşmuştuk doğumdan sonra doğum parası veriliyormuş 2 bin 3 bin arası dedi bende dedim yanlışın olmasın o kadınlara verilen 300′dür dedim. Yok dedi bugün arkadaşlar öyle dedi demişti.
Şuan yanımda degil ki sorayım 😇🥲