Serraee bende yeni duydum kuzum ama benim doktorum da her kutu 150 -300 civarı var dedi bizde öyle bekliyorduk reçeteye yazdı ilaçları eczaneye gittik folik asit progestan ve oksapar iğne vardı üçüne toplam 60 tl ödedik ve çıktık hatta eczanedekilere sordum ama böyle böyle dedi diye doktor… eczanedeki bayanda dediki reçeteye yazarsa düşüyor fiyatı şuana kadar ben hep 48 tl ye aldım ama rapor çıkaramadım hep doktor reçete yaziyordu bir kutu kullandım içinde 10 tane var her bittiğinde doktora gittim tekrar yazdı raporu doktor cikariyormus ben de yoruldum hep randevu alıp yazdırmaktan meğer doktora söyleyince 9 ay kullanacağım için rapor çıkartıyormus doktor ve kutu kutu alabiliyormussun yani 1 taneyle kalmiyormussun bende söyleyecem böyle çok kosturuyorum