ikramomm Bebekte gerilik olması ne demek yani kilosu boyu mu sadece ,yoksa organ gelişiminde mi gerilik var ,yani kilosu normal sınırlar içerisindeyken niye geri demiş anlamadım ,başka.bi şey mi kastediyor… Ben de devlete gidiyorum soracağım soruları hazırlıyorum ,odadan çıktığımda kafamda daha çok soru oluyor ben de delircem yakında🙄