Kubrakopuz53 30’lu haftalardan sonra yavaş yavaş topladı kilo almaya başladı 🫶🏻💙 amin inşallah,sağolun 45 günlük olduk bile 🦋🥲💙 2820 doğdu gayet yerinde idi sorun yoktu ben çok zayıf diye sayıklarken yan odamdakiler daha az doğurdu diye teselli veriyordu hemşireler 😂🙈 bende hem özel hem devlet takipliydim aralarında çok fark oluyordu hep aklım karışıyordu son haftalar gitmeyi bıraktım iyi ki de yapmışım çünkü devlette doktorum hem istifa etti hemde kötüydü ultrasonu iyi olan doğruyu ölçüyor doğmadan önce sanırım 2980 demişti doktorum zaten öyle de çok fark yoktu ☺️ Kilosu tek sıkıntı ise sorun etmeyin sağlığı yerinde olsunda toparlıyorlar 4 kilo olmuştur bile şimdiden benimki ☺️💜🍇