2 doğum yaptım şehir hastanesinde ikisindede dogumum uzun surmesede kesi attılar simdi 3. Ye hamileyim özelde doğum yapicam istemesem kesi atmazlar dimi yani ikincide de kesi atmaları bana saçma geldi yine kesi atmaları gerekirmi bilen varsa yorum yapabilirmi